@@header_text

Доставка, оплата та повернення

Доставка

np-delivery

За допомогою доставки «Нова Пошта», Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках. України. В середньому доставка займає 1-3 дні. Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS-повідомленням «Нова Пошта» із зазначенням номери накладної Ваше замовлення безкоштовно зберігатиметься у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну ви отримаєте замовлення, товар повернеться продавцю.

Адреса доставка «Нова Пошта» не здійснюється.

Відсутня можливість розрахунку подарунковим сертифікатом за адресної доставки. Зверніть увагу, що при купівлі кількох товарів вартість доставки перераховується.

courier-delivery

Доставка кур'єром нашої компанії по місту Одеса
Наші співробітники доставлять товар і продемонструють цілісність, комплектність та працездатність товару.

Швидка та безпечна доставка для мешканців міста Одеса

Під час доставки кур'єром оплата відбувається при отриманні.

Способи оплати

np-delivery

LiqPay - це web-інтерфейс ПриватБанку, за допомогою якого клієнти-власники карток Mastercard / VISA з усього світу можуть оплачувати товари/послуги на Вашому сайті, а також відправляти грошові перекази з картки на картку.

Платіжний сервіс LIQPAY має сертифікат PCI DSS Він підтверджує повну відповідність системи обробки даних платіжних карток банку стандартам безпеки міжнародних платіжних систем Mastercard та Visa.


ШВИДКЕ ЗАЧИСЛЕННЯ
- на картки Mastercard/Visa
- інтернет банкінг Приват24

ЗАХИЩЕНІ ПЛАТЕЖІ
Можливість для клієнта здійснити безпечну оплату на сайті. Банк гарантує зарахування коштів за фактом підтвердження доставки товару

Повернення товару

Відповідно до положень статті 707 Цивільного Кодексу України та статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», купуючи непродовольчий товар належної якості маєте право обміняти його на аналогічний товар, якщо він Вас не влаштовує по будь-якій причини. Наприклад, Ви маєте право обміняти товар, якщо він не влаштовує Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, з яких товар не може бути використаний Вами за призначенням.

Поверненню підлягає лише той товар належної якості, який не використовувався Вами та який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби та ярлики. У цьому випадку Вам не мають права відмовити у поверненні товару.

Термін повернення такого товару становить 14 днів, не рахуючи дня купівлі товару (якщо продавцем не оголошено більш тривалий термін повернення).

Але є перелік товарів, які не можуть бути повернуті.
На додаток до вищезазначеного Закону, діє Постанова Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) із затвердженим переліком товарів належної якості, які не можуть бути повернуті до магазину! У цьому переліку: зубні щітки, пухові подушки, лікарські препарати та медикаменти, а також парфумерно-косметичні засоби. А це означає, що професійна косметика належної якості, відповідно до законодавством України,Не підлягає поверненню. А продавець відповідає за якість продукції та повинен мати сертифікати відповідності на парфумерно-косметичні засоби.


Для повернення товару, що не сподобався Вам належної якості, Ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек чи аналогічний документ). Також, при поверненні Ви повинні мати з собою паспорт для пред'явлення його продавцю.

При доставці кур'єром ви повинні оглянути товар, перевірити чи немає дефектів і, якщо Вас не влаштовує з якоїсь причини товар, Ви можете відмовитися від нього.

Повернення при доставці новою поштою здійснюється в установленому порядку нової пошти.

При оплаті карткою грошова сума повертається на картку, з якої було здійснено платіж.